-
- Advertisement
FF voorstellen
10 berichten
• Pagina 1 van 1
FF voorstellen
Ben van Zaventem en nog niet zolang bezig met RC. Voorkeur gaat uit naar heli's.
Hoop hier wat kennis op te doen.
-
Vagger
Je mag er op rekenen Vagger !
Welgekomen makker !!!
Welgekomen makker !!!
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Vagger schreef:Ben van Zaventem en nog niet zolang bezig met RC. Voorkeur gaat uit naar heli's.
Welkom

En als je iets wil weten over heli's ben je zeker hier op de juiste plaats.
Deneddy,
-
Deneddy
Vagger schreef:Ben van Zaventem en nog niet zolang bezig met RC. Voorkeur gaat uit naar heli's.
Zen van heverlee/bertem nog niet begonnen maar zeer veel interesse in, en het gaat wss niet lang meer duren. Als ge eens wilt afspreken ofzo...
Heli:Solo-pro V2 & 120SR
Plane:HK-Bixler HK-Decathlon HK-jetiger
TXDX6I
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
tokke schreef:Vagger schreef:Ben van Zaventem en nog niet zolang bezig met RC. Voorkeur gaat uit naar heli's.
Zen van heverlee/bertem nog niet begonnen maar zeer veel interesse in, en het gaat wss niet lang meer duren. Als ge eens wilt afspreken ofzo...
Laat maar iets weten.
Grtz,
-
Vagger
wel... Als ik volgende week nog niets heb gevonden wil ik altijd wel eens komen kijken naar jou arsenaal 

Heli:Solo-pro V2 & 120SR
TXDX6I
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
welkom vagger, mocht je ook interesse hebben om eens mee te komen vliegen kan je me altijd een berichtje sturen
mvg booster
mvg booster
cars: HPI baja 5b ss , tt tomahawk st, traxxas rustler vxl
planes: parkfun sonic 185,blazy bee,pilatus pc7 (als hij ooit af raakt),hacker super Zoom 2 4d
heli's: esky belt-cp V2, kds 450s , in afwachting voor trex 600 pro
planes: parkfun sonic 185,blazy bee,pilatus pc7 (als hij ooit af raakt),hacker super Zoom 2 4d
-
booster666
- Actief lid
booster666 schreef:welkom vagger, mocht je ook interesse hebben om eens mee te komen vliegen kan je me altijd een berichtje sturen
mvg booster
Waar vliegen jullie ?
-
Vagger
tokke schreef:wel... Als ik volgende week nog niets heb gevonden wil ik altijd wel eens komen kijken naar jou arsenaal
Is ok.
-
Vagger
wij vliegen in de sporthal in grimbergen , aan de verbrande brug
s'maandags tussen 21 u en 22 u en zaterdaags tussen 14 en 16 u elke week en als het weer goed zit kan je ons altijd vinden op een veldje in tildonk (caubergstraat 5 in tildonk) daar gaan we meestal s' zondags vliegen
s'maandags tussen 21 u en 22 u en zaterdaags tussen 14 en 16 u elke week en als het weer goed zit kan je ons altijd vinden op een veldje in tildonk (caubergstraat 5 in tildonk) daar gaan we meestal s' zondags vliegen
cars: HPI baja 5b ss , tt tomahawk st, traxxas rustler vxl
-
booster666
- Actief lid
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
-
- Advertisement