-
- Advertisement
Quadcopter V 525 -> Dead cat
Re: Quadcopter V 525
Oplossing gevonden op de page van de Hobbyking Programmer :
Additie gedaan met Java om het te doen werken, straks de firmware proberen...
Additie gedaan met Java om het te doen werken, straks de firmware proberen...
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
RSSD schreef:D_argo schreef:geloof van wel kunt ge het bord nog gebruiken
zoja de standaard set up werkt ook goed genoeg aleen de self leveling is niet zo uitgebreid maar bruikbaar
ook kan ik zeggen dat ge de selflaveling beter op aux zet dan staat deze direct op bij start en kunt ge hem in vlucht uitzetten
Het bordje werkt natuurlijk nog aangezien het programma zelf niet opstart
Ik zou toch liefst die firmware installeren, straks es andere pc proberen.
Die selflevelling, wat doet dat en moet dat niet constant aanliggen ?
Greets,
RSSD
nee moet niet de hele tijd aanliggen
die zorgt er voor als ge een maneuver maakt dat die zicht zelf er na stabiliseerd
ook bij dalen gaat het scheefhangen van de copter tegen werken
als ge die te hoog gaat zetten daat die dansen onder het vliegen
als ge die afzet gaat die schuin bliijven hangen na een maneuver
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
- Berichten: 677
- Geregistreerd: 22 Okt 2012, 20:43
- Woonplaats: kamp
De eerste pijnlijke punten vertonen zich hier al
Software.... ik werk met win7 64x en bij mij bolt hij nu perfect, bij jou geeft ie fout ivm java.... nu ik op de site kijk, idd die heb ik ook gehad.... is eenvoudig op te lossen....
check http://lazyzero.de/en/modellbau/kkmulticopterflashtool/faq....
Bij 'JAVA NOT FOUND' staat een link waar je kunt checken of je de laatste versie hebt.... indien je twijfelt, sowieso opnieuw downen en installen, veel problemen worden hiermee opgelost!
de richtingen van de proppelors, pin je nog niet vast op wat je bordje weergeeft... als je deze flasht kan het goed zijn dat je alles moet verdraaien...
De aansluiting tussen esc's en motors. + op + midden is signaal (geel) en - op -
eerst controleren zonder props of alles juist draait zoniet, plus en min wisselen easy , dan of de gyro's werken, en als alles juist is.... daarna pas props monteren....
Voordat je die software installeert wil ik je er wel bijzeggen dat het wel eens kan dat (omdat dit een proefversie is) je bij opstijgen overkop gaat (jij niet je quad) omdat de acc meter soms na een iets brutere landing denkt dat hij ondersteboven hangt, dan moet je de stroom onderbreken en opnieuw opstarten.
Als je dit risico niet wilt lopen, dan laat je maar weten, dan zoek ik straks nog eens welke andere firmware intressant is
ik stuur je mijn email in PB dan zie ik sneller reacties....
Software.... ik werk met win7 64x en bij mij bolt hij nu perfect, bij jou geeft ie fout ivm java.... nu ik op de site kijk, idd die heb ik ook gehad.... is eenvoudig op te lossen....
check http://lazyzero.de/en/modellbau/kkmulticopterflashtool/faq....
Bij 'JAVA NOT FOUND' staat een link waar je kunt checken of je de laatste versie hebt.... indien je twijfelt, sowieso opnieuw downen en installen, veel problemen worden hiermee opgelost!
de richtingen van de proppelors, pin je nog niet vast op wat je bordje weergeeft... als je deze flasht kan het goed zijn dat je alles moet verdraaien...
De aansluiting tussen esc's en motors. + op + midden is signaal (geel) en - op -
eerst controleren zonder props of alles juist draait zoniet, plus en min wisselen easy , dan of de gyro's werken, en als alles juist is.... daarna pas props monteren....
Voordat je die software installeert wil ik je er wel bijzeggen dat het wel eens kan dat (omdat dit een proefversie is) je bij opstijgen overkop gaat (jij niet je quad) omdat de acc meter soms na een iets brutere landing denkt dat hij ondersteboven hangt, dan moet je de stroom onderbreken en opnieuw opstarten.
Als je dit risico niet wilt lopen, dan laat je maar weten, dan zoek ik straks nog eens welke andere firmware intressant is
ik stuur je mijn email in PB dan zie ik sneller reacties....
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
- Berichten: 715
- Geregistreerd: 20 Okt 2012, 18:46
Thx man, dat java probleempje was ondertussen opgelost, was net zoals in dat filmpje die ik gepost had.
De aansluitingen zijn zo belangrijk niet hé, je kan ze achteraf toch gewoon omdraaien zoals je zei.
Enne, mailke gestuurd
De aansluitingen zijn zo belangrijk niet hé, je kan ze achteraf toch gewoon omdraaien zoals je zei.
Enne, mailke gestuurd
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
mailke received
het filmpje kon ik niet zien op het werk daar wordt de laatste tijd veel geblokkeerd...
Kapt Kirk v1.5 of 1.6 zijn allebei succesvol....
Wat het omflippen betreft, moet geen zorgen maken, dat gebeurd nooit in de lucht, enkel bij het opstijgen, je gaat zien dat 2 motoren heel rap beginnen, en dan weet je snel hoe laat het is.... wij vloeken er soms op, maar uiteindelijk vliegt het wel hééél goed, hebben nog niet de kans gehad om te vergelijken....
er kwam altijd een crash tussen
hoever sta je ongeveer?
het filmpje kon ik niet zien op het werk daar wordt de laatste tijd veel geblokkeerd...
Kapt Kirk v1.5 of 1.6 zijn allebei succesvol....
Wat het omflippen betreft, moet geen zorgen maken, dat gebeurd nooit in de lucht, enkel bij het opstijgen, je gaat zien dat 2 motoren heel rap beginnen, en dan weet je snel hoe laat het is.... wij vloeken er soms op, maar uiteindelijk vliegt het wel hééél goed, hebben nog niet de kans gehad om te vergelijken....
er kwam altijd een crash tussen
hoever sta je ongeveer?
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
- Berichten: 715
- Geregistreerd: 20 Okt 2012, 18:46
Delanghe schreef:mailke received
het filmpje kon ik niet zien op het werk daar wordt de laatste tijd veel geblokkeerd...
Kapt Kirk v1.5 of 1.6 zijn allebei succesvol....
Wat het omflippen betreft, moet geen zorgen maken, dat gebeurd nooit in de lucht, enkel bij het opstijgen, je gaat zien dat 2 motoren heel rap beginnen, en dan weet je snel hoe laat het is.... wij vloeken er soms op, maar uiteindelijk vliegt het wel hééél goed, hebben nog niet de kans gehad om te vergelijken....
er kwam altijd een crash tussen
hoever sta je ongeveer?
Ik ga nu de motortjes derop steken.
De rest volgt stapje per stapje
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
als ge aan de instelingen komt zullen we u wel verder helpen de kliene bijstelingen moet ge zelf zien hoe hij op dat moment vliegt
cum insania in calcibus
section 8
section 8
-
D_argo
- Globale moderator
- Berichten: 677
- Geregistreerd: 22 Okt 2012, 20:43
- Woonplaats: kamp
D_argo schreef:als ge aan de instelingen komt zullen we u wel verder helpen de kliene bijstelingen moet ge zelf zien hoe hij op dat moment vliegt
ok thx, i'll give a shout
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
Nog vlug deze even meegeven, alle 4 gemonteerd nu, tomorrowss another day
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
mooi mooi, persoonlijk zou ik ervoor opteren om de kabeltjes van de motors door de opening van het carbon te steken, dat moest je neerkomen je minder kans loopt om deze over te snijden
Landen is eigenlijk gecontroleerd neerstorten....
Dus, ben goe bezig
Dus, ben goe bezig
-
Delanghe
- Geavanceerd lid
- Berichten: 715
- Geregistreerd: 20 Okt 2012, 18:46
Terug naar Multicopters & Speciale heli's
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
-
- Advertisement