-
- Advertisement
de solo pro
37 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: de solo pro
Ik heb mailke naar rcvulture gestuurd. De gunter kan het ook bestellen. En heeft het dus speciaal opzij staan voor mij
Allee ik ga het niet onmiddelijk halen

Heli:Solo-pro V2 & 120SR
Plane:HK-Bixler HK-Decathlon HK-jetiger
TXDX6I
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
tokke schreef:Ik heb mailke naar rcvulture gestuurd. De gunter kan het ook bestellen. En heeft het dus speciaal opzij staan voor mij![]()
Denk wel aan de prijs. Zelf bestellen is zeker 3 maal goekoper dan hier in Belgie te kopen !
-
Vagger

TXDX6I
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
rigor mortis schreef:en als je die flybar bestelt, bestel er dan meteen het nieuwe onderstel van xtreme bij... want het onderstel is zowat het enige breekbare aan die heli... en ik denk dat die van xtreme hem helemaal onbreekbaar maken.
greetz rigor
Hier een foto van het onderstel :

-
Vagger
da onderstel ziet er wel super uit 

TXDX6I
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
tokke schreef:hij heeft al ne stoel, ne muur en heel vaak de grond gezien...ma het begint echt te gaan. tis echt plezant
batterij gaat nog niet zo lang mee... ma kheb gelezen da da verbeterd na enkele keren te gebruiken
Een paar extra batterijen kan nooit geen kwaad en voor de prijs moet je het niet laten .heb zelf 5 stuks en eens ik ga vliegen staan de andere al op te laden en de laadtijd valt mee .
-
Deneddy
de laadtijd valt heel goed mee, dat is een feit. heb er 2 en kan een dikke 20 min vliegen in totaal en dan is het een 20 min wachten. Dus een 2 tal extra is inderdaad altijd welkom
TXDX6I
TXDX6I
-
tokke
- Actief lid
wat is er bij mij al stukgegaan: de canopy: een klein krakje. heb de ganse canopy dan met een dun laagje tape voorzien... gaat perfect.
het tandwieletje slijt snel, vooral door die tailstrikes van de flybar. dus een extra tandwiel thuis hebben kan geen kwaad.
heb er al 2 onderstelletjes door gedraaid.
de flybar is dus niet breekbaar, maar door zijn flexibelheid, kun je hebben bij te bruuske bewegingen dat hij tegen de tailboom aanslaat en daardoor valt de heli als een baksteen uit de lucht. daarom de carbon flybar.
en de motortjes verslijten nu eenmaal hé... vooral het staartmotortje naar het schijnt. ik zou sowieso kopen bij miracle mart of hobbyking. scheelt redelijk in prijzen met de winkels bij ons...
greetz rigor
het tandwieletje slijt snel, vooral door die tailstrikes van de flybar. dus een extra tandwiel thuis hebben kan geen kwaad.
heb er al 2 onderstelletjes door gedraaid.
de flybar is dus niet breekbaar, maar door zijn flexibelheid, kun je hebben bij te bruuske bewegingen dat hij tegen de tailboom aanslaat en daardoor valt de heli als een baksteen uit de lucht. daarom de carbon flybar.
en de motortjes verslijten nu eenmaal hé... vooral het staartmotortje naar het schijnt. ik zou sowieso kopen bij miracle mart of hobbyking. scheelt redelijk in prijzen met de winkels bij ons...
greetz rigor
Nine Eagles Solo Pro V2
Walkera CB180Q
E-sky Honeybee FP V2 Green
Spektrum dx6i
veeeeeel crashparts
Walkera CB180Q
Spektrum dx6i
veeeeeel crashparts
-
rigor mortis
- Lid op training
@vagger. zijn die onderstellen echt zo onbreekbaar?????
greetz rigor
greetz rigor
Nine Eagles Solo Pro V2
Walkera CB180Q
Spektrum dx6i
veeeeeel crashparts
Walkera CB180Q
Spektrum dx6i
veeeeeel crashparts
-
rigor mortis
- Lid op training
rigor mortis schreef:@vagger. zijn die onderstellen echt zo onbreekbaar?????
greetz rigor
Alles is breekbaar tuurlijk maar deze zijn echt wel super ! !
-
Vagger
37 berichten
• Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Terug naar Electro Helicopters
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
-
- Advertisement