-
- Advertisement
lipo belt v2
6 berichten
• Pagina 1 van 1
lipo belt v2
hallo ik vlieg al een tijtje met een belt v2 van e-sky nu is de vaag of ik er al soorten lipo accu mag in steken standaart steekt er een 11.1V 1800mAh 20C en ma ik er zaarder in gaan of wat raden julie mij aan mvg stijn
-
stijn van nunen
- Nieuw lid
Allereerst welkom op het forum.
Je vliegt nu met een 3S lipo en dat mag je niet veranderen. Wat je wel mag doen is een hoger aantal mah erin stoppen. Je vliegt nu met 1800, dus je kan naar 2000 of 2200 gaan.
In principe kan je dan dus langer vliegen. MAAR, meer mah, wil vaak ook zeggen een grotere en/of zwaardere lipo. Let er dus wel op dat je lipo altijd nog goed in je heli past en dat de balans van je heli goed blijft.
En omdat meer mah ook een zwaardere lipo geeft, kan het zijn dat je vliegtijd minimaal veranderd.
Zelf vlieg ik alles met 3300. Wel alles 6S of 12S, maar wel alles 3300 mah. Ik kan dan namelijk elke lipo in elke heli gebruiken.
Je vliegt nu met een 3S lipo en dat mag je niet veranderen. Wat je wel mag doen is een hoger aantal mah erin stoppen. Je vliegt nu met 1800, dus je kan naar 2000 of 2200 gaan.
In principe kan je dan dus langer vliegen. MAAR, meer mah, wil vaak ook zeggen een grotere en/of zwaardere lipo. Let er dus wel op dat je lipo altijd nog goed in je heli past en dat de balans van je heli goed blijft.
En omdat meer mah ook een zwaardere lipo geeft, kan het zijn dat je vliegtijd minimaal veranderd.
Zelf vlieg ik alles met 3300. Wel alles 6S of 12S, maar wel alles 3300 mah. Ik kan dan namelijk elke lipo in elke heli gebruiken.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
-
maffie
- Globale moderator
Hey,
van harte
op het forum.
Zoals maffie zegt moet je idd bij 3s blijven en max. naar 2200 gaan, anders is die te zwaar in gewicht en krijg je hem zeer moeilijk nog in balans.
Mvg,
RSSD
van harte

Zoals maffie zegt moet je idd bij 3s blijven en max. naar 2200 gaan, anders is die te zwaar in gewicht en krijg je hem zeer moeilijk nog in balans.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
maar zit er op elke lipo standaart een Connectors ? of moet je die zelf solderen
-
stijn van nunen
- Nieuw lid
stijn van nunen schreef:maar zit er op elke lipo standaart een Connectors ? of moet je die zelf solderen
Die zitten er op ja, het kan wel eens voorkomen afhankelijk van het merk die je wilt kopen dat het een andere connector is, dan soldeer je gewoon een nieuwtje aan, of je koopt meteen een lipo met de juiste stekker natuurlijk.
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
Als je E-sky vliegt, zal je waarschijnlijk met deans vliegen (T connector)
Als dat zo is en je zou nu bijvoorbeeld Een GensAce lipo kopen, dan zit daar ook deans aan. Dan heb je een betaalbare super lipo en hoef je niet te solderen.
Als dat zo is en je zou nu bijvoorbeeld Een GensAce lipo kopen, dan zit daar ook deans aan. Dan heb je een betaalbare super lipo en hoef je niet te solderen.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 400 SE
Logo 400 SE
-
maffie
- Globale moderator
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar Batterijen / Laders
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
-
- Advertisement