Pagina 4 van 4

Re: Beginner helicopter

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011, 01:01
door Vagger
Kamikaze !
rofl

Re: Beginner helicopter

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011, 13:17
door tokke
Deneddy schreef:
tokke schreef:
rigor mortis schreef:vreemd... ik heb al tig crashes gehad met de SP en het enige wat bij mij kapot gaat is het onderstel....

merk wel dat de staartmotor begint te sluiten

greetz rigor


Ik heb een linkje gebroken... moet nog naar de winkel 1tje halen + extra spare parts


Hoe doen jullie dat ?

De mijne heeft al in de gordijnen gehangen ,in de planten ,van tafel gevallen ,in de boom gezeten .....enz rofl


how kerel... zo erg doe ik wel niet. Denk dat het gewoon pech is. Was tegen de muur gevlogen, en op zijkant bureau terecht gekomen. Pech zeker...

Re: Beginner helicopter

BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011, 23:15
door Timmer
Pech kom je zowieso tegen in de RC wereld...
Ik taxiede deze middag naar het midden van het plein om op te stijgen, breekt men ladingsgestel af in ne put...
(had bij de reparatie een beschadigd stuk niet opgemerkt :s )

Dus, je bent niet de enige met pech :)

Re: Beginner helicopter

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011, 20:43
door booster666
allez timmerken dan hed ge uwe calmato terug in orde gekregen :-)
mja een landing gear is over t algemeen ni zo heel sterk bij voorgebouwde modellen , bij de weeste op de club wordt daar dan nog een laag berken triplex op gelijmd langs de binnenkant en de buitenkant behandeld met glasvezel en hars om het vliegtuig op dat punt extra te verstevigen...
waarschijnlijk voor u nu ook een gedacht ?
is u gear met de support en al uit de romp gebroken , of zijn alleen de schroeven uit het hout getrokken ?

grtz kevin

Re: Beginner helicopter

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011, 11:08
door Timmer
booster666 schreef:allez timmerken dan hed ge uwe calmato terug in orde gekregen :-)
mja een landing gear is over t algemeen ni zo heel sterk bij voorgebouwde modellen , bij de weeste op de club wordt daar dan nog een laag berken triplex op gelijmd langs de binnenkant en de buitenkant behandeld met glasvezel en hars om het vliegtuig op dat punt extra te verstevigen...
waarschijnlijk voor u nu ook een gedacht ?
is u gear met de support en al uit de romp gebroken , of zijn alleen de schroeven uit het hout getrokken ?

grtz kevin


Het was met de support en al eruit gekomen, had het opnieuw geplakt, mar is dan bij taxiën terug gebroken.
Heb toen de 'grove' middelen gebruikt, bodemplaat van de neus eruit gehaald, volledig nieuwe ingestoken en 2 plaatjes balsa langs de binnenkant ter versteviging. Gisteren eerst 2 rondjes gereden op de grond als check, dan wat gevlogen en met een windstoot een redelijk harde landing gedaan, wielen hangen er nog steeds tegen :D