Kyosho DBX,DST,etc...
Geplaatst: 09 Apr 2012, 12:49
Hallo,
Gisteren het koopje van mijn leven gedaan en ben nu dus in bezit van een Kyosho DBX.
Heb nooit echt een nitro gehad. Dit is dus mijn eerste nitro.
De DBX is een truggy/buggy.. Een tussenin
Nu de wagen is niet in rijdende staat. De motor had een defecte krukas, nu de motor had al 2 jaar niet meer gelopen en heeft nooit afterrun gezien. Dus heb een nieuwe motor besteld voor slechts 80€ in engeland Komt donderdag of vrijdag binnen!
Verder, de wagen is geweest van een goede vriend van mij en telkens als die ging rijden was ik er eigenlijk ook altijd bij.. Nu heeft die ooit ergens onder gezeten en ist chassis lichtjes naar banaan vorm gegaan nu dat kan ik lichtjes terug plooien dat is de moeite niet maar daardoor is ook de voorste middencardanas redelijk hard vervormt. Die moet ik dus ook nieuw aankopen.
Ben nu heel de dbx uit elkaar aan het gooien en proper aan het maken. Wagens uit elkaar en in elkaar steken is inmiddels geen probleem mee, heb daar al redelijk wat ervaring mee echter nitro motoren van afstellen en inrijden enal ga ik alles nog moeten leren...
Dit topic kunnen we gebruiken als algemeen kyosho DBX topic. Het is een wagen waar redelijk wat beginners mee beginnen omdat die standaard redelijk hard gaat en kwa prijs zeer goed te doen is.
Voor tips,advies kan je dus altijd terecht als je een eigenaar bent van een Kyosho DBX,DST etc..
Gisteren het koopje van mijn leven gedaan en ben nu dus in bezit van een Kyosho DBX.
Heb nooit echt een nitro gehad. Dit is dus mijn eerste nitro.
De DBX is een truggy/buggy.. Een tussenin
Nu de wagen is niet in rijdende staat. De motor had een defecte krukas, nu de motor had al 2 jaar niet meer gelopen en heeft nooit afterrun gezien. Dus heb een nieuwe motor besteld voor slechts 80€ in engeland Komt donderdag of vrijdag binnen!
Verder, de wagen is geweest van een goede vriend van mij en telkens als die ging rijden was ik er eigenlijk ook altijd bij.. Nu heeft die ooit ergens onder gezeten en ist chassis lichtjes naar banaan vorm gegaan nu dat kan ik lichtjes terug plooien dat is de moeite niet maar daardoor is ook de voorste middencardanas redelijk hard vervormt. Die moet ik dus ook nieuw aankopen.
Ben nu heel de dbx uit elkaar aan het gooien en proper aan het maken. Wagens uit elkaar en in elkaar steken is inmiddels geen probleem mee, heb daar al redelijk wat ervaring mee echter nitro motoren van afstellen en inrijden enal ga ik alles nog moeten leren...
Dit topic kunnen we gebruiken als algemeen kyosho DBX topic. Het is een wagen waar redelijk wat beginners mee beginnen omdat die standaard redelijk hard gaat en kwa prijs zeer goed te doen is.
Voor tips,advies kan je dus altijd terecht als je een eigenaar bent van een Kyosho DBX,DST etc..