Pagina 1 van 2

Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011, 09:19
door Vagger
De nieuwe in de collectie : TRAXXAS PLATINUM NITRO

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011, 09:27
door Deneddy
:cool:

Da word druk in uwe garage ;-)

En ga je de nitro weg in slaan :?:

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011, 20:25
door Vagger
Yep druk in de garage. Zal onderhoud worden op afspraak !
Ga ni echt de nitro tour op. Deze is een collectors item want zijn maar weinig van gemaakt en in België zeker ni veel die rondrijden. wink:

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 22 Jul 2011, 00:13
door razer
nice ride :auto4:

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011, 12:27
door Deneddy
En waar blijven de filmpjes?

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011, 12:54
door Vagger
Deneddy schreef:En waar blijven de filmpjes?


Die komen hoor maar met het weer niet evident. Constant regen ! !
En moet hem nog juist afstellen. Is ook nog wat zoeken. wink:

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011, 17:47
door Vagger
Ga de hulp moeten inroepen van een nitro specialist om de wagen af te stellen. FF een testritje gedaan en gaf onmiddelijk overheat op de zender. Denk dat het te maken heeft met de toevoer van nitro. Te rijk of te arm afgesteld ?

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011, 19:59
door celifor
Als hij te warm loopt dan staat hij te arm dus moet je hem wat rijker zetten.

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011, 20:30
door Vagger
celifor schreef:Als hij te warm loopt dan staat hij te arm dus moet je hem wat rijker zetten.


Bedankt voor de raad. Zal morgen eens testen.

Re: Traxxas Revo Platinum

BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011, 00:48
door Kurtje
idd zoals celifor al zegt, te warm lopen dan staat hij te arm.
Dit is schadelijk voor de motor.

Heb je het motortje laten inlopen? tankje stationair etc?

Temperatuur in de gaten houden, makkelijkste is wat speeksel op de koelkop over de vinnen aan de zijkant, de onderste 3 vinnen mogen verdampen, de rest erboven niet :)

Of natuurlijk een tempmeter, en 100 graden ongeveer aanhouden...