Pagina 3 van 4

Re: Nr 4 parkzone STINSON RELIANT

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2011, 05:45
door hellcat
Deneddy schreef:Als hij wegblijft en de wind ook kan er eindelijk een maiden komen dance

@Deneddy ->eerst even kijken of dat hij in uwe auto kan é ... rofl rofl lol

Re: Nr 4 parkzone STINSON RELIANT

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2011, 11:29
door Deneddy
hellcat schreef:@Deneddy ->eerst even kijken of dat hij in uwe auto kan é ... rofl rofl lol


:sniper: rofl


En hij past net in de wagen samen met de cessna wink:

Re: Pkz Stinson Reliant Maiden

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011, 09:55
door Deneddy
Vanmorgen om 7u was ik al in nieuwpoort :-)
Was windstil en na eerst eens te vliegen met de cessna was het tijd voor de Stinson(el de wielen erafgehaald omdat het een zeer smalle baan is en ik niks van ervaring heb ) .Was daar op het moment alleen ,Hellcat moest nog batterijen laden.
Maar om toch maar de eerste vlucht te kunnen filmen heb ik camera op de voorruit van de auto gelegd .
Dus kwaliteit is het niet en veel buiten beeld ,landing ook :oops:
Maar was een plezier ,vliegt zeer vast en soepel :D

Je hoort en ziet Hellcat aankomen maar die wist niet dat ik aan het filmen was ,maar heb het hem gevraagd en hij heeft er geen probleem mee 8-)

Re: Pkz Stinson Reliant Maiden

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011, 11:08
door RSSD
Mooie vlucht.

Ik ben helaas met een paar bixlers terug thuis gekomen rofl
Was pas om 10.30 dak kon dus er stond al redelijk wat wind.
Het positieve is, ik had de KDS ook mee, en da deed weer deugd man om da de lucht in te zien.
Allez ja, veel heb ik daar ook niet mee gedaan door de wind maar toch, de max weer.

Re: Pkz Stinson Reliant Maiden

BerichtGeplaatst: 18 Aug 2011, 18:23
door Deneddy
RSSD schreef:Mooie vlucht.

Ik ben helaas met een paar bixlers terug thuis gekomen rofl
Was pas om 10.30 dak kon dus er stond al redelijk wat wind.
Het positieve is, ik had de KDS ook mee, en da deed weer deugd man om da de lucht in te zien.
Allez ja, veel heb ik daar ook niet mee gedaan door de wind maar toch, de max weer.


Merci hè ;-)

Ben echt heel tevreden ermee.
Hoop snel de wielen er weer eronder te kunnen zetten zoals het hoort .
Maar eerst nog wat oefenen :-)

Intussen nog pakketje ontvangen met de lipo checker ,na de laatste 2 vluchten van maximum 5 minuten en zeer op het gemak te vliegen zou er nog een 70% in de lipo zitten :D
Nu afwachten of het ook wel klopt hè .

Re: Pkz Stinson Reliant Maiden

BerichtGeplaatst: 18 Aug 2011, 18:38
door RSSD
Heb hem ondertussen gezien en het is echt wel een mooi en degelijk toestel, ge ziet direct het verschil met die hk ***
lol

Re: Pkz Stinson Reliant Maiden

BerichtGeplaatst: 18 Aug 2011, 18:54
door Deneddy
Inderdaad zo schoon dat er ik bijna niet durf mee te vliegen :oops:
En ze hebben er nog zo'n schone hè :D

Re: Pkz Stinson Reliant Maiden

BerichtGeplaatst: 18 Aug 2011, 19:01
door hellcat
Deneddy schreef:Inderdaad zo schoon dat er ik bijna niet durf mee te vliegen :oops:
En ze hebben er nog zo'n schone hè :D

Ge krijgt toch geen vliegangst é .. rofl rofl

Re: Pkz Stinson Reliant Maiden

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2011, 11:02
door Deneddy
hellcat schreef:
Deneddy schreef:Inderdaad zo schoon dat er ik bijna niet durf mee te vliegen :oops:
En ze hebben er nog zo'n schone hè :D

Ge krijgt toch geen vliegangst é .. rofl rofl


Hoe kun je het raden lol

Maar zoals je vanmorgen gezien hebt ,durf ik al eens meer ermee te vliegen ;-)

Wat me wel opvalt toen ik thuis alles uitgeladen had heb ik eens gekeken wat er nog op de lipo zat ,tot mijn verbazing gaf de lipochecker nog 80% aan na een vlucht van een 7 tal minuten :-o .
Weet ook dat de lipochecker niet 100% juist is maar ter controle nog eens aan de lader gelegd en met balance was hij weer 100% na 18 minuten .

Zal de volgende keer wat langer proberen en vergelijken met een ander lipochecker ,want nu voelt het aan als verloren vliegtijd :-x

Re: Pkz Stinson Reliant Maiden

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2011, 12:29
door Deneddy
Vanmorgen was zalig en tijd voor een filmpje van de Stinson ;-)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Wk_0jl2OSqM[/youtube]

Was precies moeilijk te volgen :lol: