-
- Advertisement
Wie gaat vliegen vandaag ???
37 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wie gaat vliegen vandaag ???
Mr.SandFire schreef:RSSD schreef:Mr.SandFire schreef:met buiklanders lijm ik vaak wat dun multipex hout aan de binnenkant van het baterijcompartiment. gewoon omdat deze zo rap mee plooien of breeken. natuurlijk is hij dan wel iets zwaarder. maar ja beter voorkomen dan genezen :p
Bedankt voor de tip, maar wat is buiklanderslijm ?
ow zwaar mistypt (steek de fout op dyslexie :p).
ik bedoelde dus met buiklanders, lijm ik vaak..... :)
ik doe dit gewoon met epoxy dit is het enige wat ik gebruik seconde lijm en lijmpistool vetrouw ik niet zo ...
kvin het jammer van jullie crashes!
Is ondertussen terug vliegensklaar. Straks nog eens gaan proberen se...
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
Succes met de heropbouw maffie
-
StefCross
- Geavanceerd lid
- Berichten: 518
- Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 20:25
StefCross schreef:Succes met de heropbouw maffie
Thanks. Komt goed man. Eind van de week hoop ik de onderdelen binnen te hebben zodat ik het weekend weer kan testen.
Ik hoop alleen dat het niet in de beastx zit, want als dat zo is, gaat hij weer plat.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
-
maffie
- Globale moderator
- Berichten: 767
- Geregistreerd: 28 Jan 2012, 20:04
- Woonplaats: Gouda Nederland
Eens optoeren zonder blades en kijken wat je swash doet. Mss ander pads onder je beastx? Mss meer trillingen met een HK?
Wel niet te lang, optoeren zonder belasting verstoord je pwm rate van je regelaar ;)
Indien het aan je BX moest liggen he
Wel niet te lang, optoeren zonder belasting verstoord je pwm rate van je regelaar ;)
Indien het aan je BX moest liggen he
-
jaslhelicopters
- Globale moderator
- Berichten: 336
- Geregistreerd: 20 Nov 2011, 11:34
jaslhelicopters schreef:Eens optoeren zonder blades en kijken wat je swash doet. Mss ander pads onder je beastx? Mss meer trillingen met een HK?
Wel niet te lang, optoeren zonder belasting verstoord je pwm rate van je regelaar ;)
Indien het aan je BX moest liggen he
Dit is inderdaad iets wat ik al wilde doen, ik had alleen even niet aan die pwm rate gedacht, dus goed dat je het zegt. Ik heb het gevoel dat 1 van de servo's niet goed werkt wanneer deze belast wordt. De pads zijn wel die van Microbeast, maar dan wel die grijze en die zijn heel zacht. Ik heb er nog wel een metalen plaatje onder zitten, maar het zou er mee te maken kunnen hebben. Tegenwoordig hebben ze die pads ook veranderd bij Microbeast. Ze zijn nu wit en een stuk stugger. En volgens mij zijn die beter.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
-
maffie
- Globale moderator
- Berichten: 767
- Geregistreerd: 28 Jan 2012, 20:04
- Woonplaats: Gouda Nederland
RSSD schreef:Voila,
elevator hersteld, was gescheurd, xt60 aangesoldeerd en de canopy aangepast om passend te maken.
Nu is het probleem dat het CG verder naar achteren ligt, ongeveer 1 a 2 cm.
Mag ik dit zo laten of moet ik gewicht toevoegen ?
Mvg,
RSSD
ik zou wel wat gewicht in de neus steken. beter neus zwaar dan staart zwaar vliegt anders zee onprettig.
plane : depron turbo raven, zagi, jetiger, A10 warthog, projeti, miss bipe, ampmaster under construcion.
-
Mr.SandFire
- Actief lid
- Berichten: 289
- Geregistreerd: 17 Apr 2011, 12:48
Mr.SandFire schreef:RSSD schreef:Voila,
elevator hersteld, was gescheurd, xt60 aangesoldeerd en de canopy aangepast om passend te maken.
Nu is het probleem dat het CG verder naar achteren ligt, ongeveer 1 a 2 cm.
Mag ik dit zo laten of moet ik gewicht toevoegen ?
Mvg,
RSSD
ik zou wel wat gewicht in de neus steken. beter neus zwaar dan staart zwaar vliegt anders zee onprettig.
En dat heb ik ook gedaan man
Het resultaat zie je weldra op het forum verschijnen
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
37 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Terug naar R/C Algemene vragen en info
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
-
- Advertisement