-
- Advertisement
KDS Innova 550 E-BAR FBL ARF (NIEUWE INFO) !!!
8 berichten
• Pagina 1 van 1
KDS Innova 550 E-BAR FBL ARF (NIEUWE INFO) !!!
Features
6S 1200KV KDS Motor (2500W)
KDS 120A OPTO ESC 6S
Seperate 8A uBec
3 x N680-MG Digital Servos: (13.7Kg / 0.07s / 6v / 60 º)
EBAR-KDS: (Flybarless System 3-Axis)
1 Digital Servo N690: (3.9kg / 0.06 / 4.8v / 60 º)
KDS 550mm Carbon Blades
Fiberglass Canopy
Carbon Fibre Frame
Aluminum tailpiece
All Aluminiuam rotor head
All Aluminum tail rotor
All Aluminium Swashplate
Kevlar tail drive belt
Specifications
Length: 1120mm
Height: 370mm
Width: 180mm
Main rotor diameter: 1250mm
Tail rotor diameter: 255mm
Motor Pinion: 14T
Main sprocket: 150T
Related Files: 10.7: 1: 4.6
Tail subcorona teeth: 42T
Auto-rotate sprocket, 9T
Weight (W / R Power): 1650g (without motor)
Weight (W / O power): 3000g
6S 1200KV KDS Motor (2500W)
KDS 120A OPTO ESC 6S
Seperate 8A uBec
3 x N680-MG Digital Servos: (13.7Kg / 0.07s / 6v / 60 º)
EBAR-KDS: (Flybarless System 3-Axis)
1 Digital Servo N690: (3.9kg / 0.06 / 4.8v / 60 º)
KDS 550mm Carbon Blades
Fiberglass Canopy
Carbon Fibre Frame
Aluminum tailpiece
All Aluminiuam rotor head
All Aluminum tail rotor
All Aluminium Swashplate
Kevlar tail drive belt
Specifications
Length: 1120mm
Height: 370mm
Width: 180mm
Main rotor diameter: 1250mm
Tail rotor diameter: 255mm
Motor Pinion: 14T
Main sprocket: 150T
Related Files: 10.7: 1: 4.6
Tail subcorona teeth: 42T
Auto-rotate sprocket, 9T
Weight (W / R Power): 1650g (without motor)
Weight (W / O power): 3000g
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HYd8ZEUMRAM[/youtube]
Nothing beats KDS 550E for its economic flight, low maintenance and flight cost, speed, agility and super fast speed. I am in love with KDS helis, but this one still stays top of my favorite helicopters list. Comments and feedback welcome at alishanmao@gmail
Toch veelbelovend als je het mij vraagt...
Nothing beats KDS 550E for its economic flight, low maintenance and flight cost, speed, agility and super fast speed. I am in love with KDS helis, but this one still stays top of my favorite helicopters list. Comments and feedback welcome at alishanmao@gmail
Toch veelbelovend als je het mij vraagt...
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ygbVzo0D3UY[/youtube]
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
Ziet er echt een pracht van een heli uit ,moest ik er zo mee kunnen vliegen mogen ze er direct èèn brengen
-
Deneddy
Deneddy schreef:Ziet er echt een pracht van een heli uit ,moest ik er zo mee kunnen vliegen mogen ze er direct èèn brengen
Mij ook, er zijn weer veel tegenstanders hoor, het is weer een kopie natuurlijk.
Maar je kan niet alles willen hé
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
Ziet er niet slecht uit als een clone van de Align versie, benieuwd naar de eerste bevindingen van degene die hem vliegende hebben.
-
Tribal69
- Nieuw lid
- Berichten: 7
- Geregistreerd: 27 Mei 2011, 20:23
Tribal69 schreef:Ziet er niet slecht uit als een clone van de Align versie, benieuwd naar de eerste bevindingen van degene die hem vliegende hebben.
Het zijn meer klonen van Mikado Logo dacht ek...
Mvg,
RSSD
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
Qua opbouw lijken ze inderdaad veel op de Logo. Alleen dan met een carbon frame. Van de Logo kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat ze echt super lekker vliegen. En dat komt volgens mij door de eenvoud van de opbouw.
Gewoon recht to recht aan zonder onnodige zaken. Het frame bestaat gewoon uit twee helfden welke met aardig wat schroeven aan elkaar vastzitten. Super stevig en gewoon lekker eenvoudit.
Zo heeft een Logo400 en een 400SE niet eens een autorotatie tandwiel. Wanneer je je throttle dichtgooit, stopt je staart gelijk met draaien. Alleen je hoofdrotor blijft dan draaien. Dit is dus wel wat lastig met autoroteren.
Pas vanaf de Logo500, is dit wel standaard aanwezig.
Gewoon recht to recht aan zonder onnodige zaken. Het frame bestaat gewoon uit twee helfden welke met aardig wat schroeven aan elkaar vastzitten. Super stevig en gewoon lekker eenvoudit.
Zo heeft een Logo400 en een 400SE niet eens een autorotatie tandwiel. Wanneer je je throttle dichtgooit, stopt je staart gelijk met draaien. Alleen je hoofdrotor blijft dan draaien. Dit is dus wel wat lastig met autoroteren.
Pas vanaf de Logo500, is dit wel standaard aanwezig.
SAB Goblin 630 FBL met AR7200BX Kontronik Jive 80HV, Scorpion 4035-560 Savox servo's
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
Logo 600 SE FBL met BeastX, Kontronik Jive 80HV, Kontronik Pyro 700-45 Savox servo's
Logo 400 SE
Sponsored by http://www.hobbymaniac.nl Proud to be a Maniac!
-
maffie
- Globale moderator
- Berichten: 767
- Geregistreerd: 28 Jan 2012, 20:04
- Woonplaats: Gouda Nederland
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar Electro Helicopters
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
-
- Advertisement