-
- Advertisement
New Blade 550
5 berichten
• Pagina 1 van 1
New Blade 550
Product Description
Key Features
Direct-to-swash, flybarless head design
Carbon fiber main frames
CNC machined aluminum head block
CNC machined aluminum swashplate
Revolution™ 550mm carbon fiber main blades
Triple ball bearing supported, 10mm solid steel main shaft
Integrated bearing block servo mount design
Torque-tube driven tail with aluminum tail boom and case
Dual point tail pitch slider and balanced tail grips
E-flite® 130A ESC
E-flite Heli 550, 1360Kv brushless outrunner motor
E-flite 10-Amp BEC
Needed To Complete
- 6+ channel computer transmitter with helicopter programming
- 6+ channel receiver
- Flybarless control system
- 6S 5000–6000mAh 30C Li-Po battery
- 6S Li-Po battery charger
- 3 cyclic servos
- 1 tail servo
- Tools for assembly
Overview
Welcome to the world of Blade® pro-class helicopter performance. Over two decades of flying and design experience have gone into the development of the Blade 550 X. Every part, down to the nuts and bolts, has been chosen or designed with one goal in mind—giving you a no-compromise, 550-size 3D machine that is second to none. Both kit and combo versions of the Blade 550 X arrive ready for you to assemble with motor, speed control and BEC. The 550 X is a no compromise thrill machine that delivers the performance expert helicopter pilots demand.
Included Components
• 1 Revolution® Flybarless 550mm carbon fiber main blade set
• 1 E-flite® Heli 550, 1360Kv brushless outrunner motor
• 1 E-flite 130-Amp ESC
• 1 E-flite 10-Amp BEC
• 1 Pre-painted fiberglass canopy
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
Ziet er eerlijk gezegt echt ziek uit. Alleen het kapitaal niet. Nog even ter info. Kga mij meer beginnen fixeren op autos nu. Helicopters beginnen me te duur te worden.
Sorry JASL
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Sorry JASL
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
-
andreas
- Globale moderator
- Berichten: 1624
- Geregistreerd: 06 Mrt 2012, 18:03
Ben eens benieuwd naar die grote blades. De grote helis zijn immers nieuw voor hun. en de prijs slaan ze ook niet mis. Ik vraag me dan af als je zou overwegen om ene grote te kopen je niet beter bij de merken zou blijven die zich al bewezen hebben
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
-
de79
- Actief lid
- Berichten: 485
- Geregistreerd: 23 Jan 2012, 12:18
de79 schreef:Ben eens benieuwd naar die grote blades. De grote helis zijn immers nieuw voor hun. en de prijs slaan ze ook niet mis. Ik vraag me dan af als je zou overwegen om ene grote te kopen je niet beter bij de merken zou blijven die zich al bewezen hebben
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Vind ek ook wel.
Life is a bitch, fly away from it...
-
RSSD
- Beheerder
- Berichten: 4316
- Geregistreerd: 02 Apr 2011, 12:23
- Woonplaats: Vladslo
andreas schreef:Ziet er eerlijk gezegt echt ziek uit. Alleen het kapitaal niet. Nog even ter info. Kga mij meer beginnen fixeren op autos nu. Helicopters beginnen me te duur te worden.
Sorry JASL
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Koopt eens ne nitro auto ge zuld uw mening snel herzien
Je hebt wel ergens gelijk.
EN idd wat een beest!!!!
corally rdx-phi /xray t3/ kyosho kt 201
http://belgianrc.webs.com/
Het leven stopt soms heel snel, dus leef elke dag alsof dat het je laatste zou zijn!!!
http://belgianrc.webs.com/
Het leven stopt soms heel snel, dus leef elke dag alsof dat het je laatste zou zijn!!!
-
Mojos
- Actief lid
- Berichten: 308
- Geregistreerd: 22 Aug 2012, 10:23
- Woonplaats: Blankenberge, West-vlaanderen, België
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Terug naar Electro Helicopters
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
-
- Advertisement